Obsession


Fredag, härliga fredag och en ledig sådan!!!
Efter en lång lång seg dag på jobbet i den underbara väder var jag ganska sliten tjej i går kväll. Var tänkt att ta en promenad men jag kände att hade jag gett mig ut i sena kalla kvällen hade jag blirr sjuk once again, har redan börjar bli små förkyld. Så det blev film med Hampus ist. Trött som jag var var jag säker på att en halv film skulle räcka sedan skulle jag vara däckad men icke! Vi började kolla ganska sent och jag höll mig vaken under 2 hela filmer och lite där till, sedan tvärdäckade jag dock och har sovit som en sten hela natten. Precis som jag sa så är det inte strålande sol i dag när jag är ledig, men det får duga. Ska dra en runda på stan med mamma är det tänkt och vad kvällen erbjuder visar sig senare.

Nu är jag obsessed på tanken av en tattuering. Jag har alldeles för många idéer men inget kommer riktigt fram. Både stora och små. De små diskreta är nog vad jag vill börja med för det är jag säker på och en stor som jag vill ha kräver lite mer tid och säkerhet. Får nog slå en pling till Emanuel snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback