åååhhh!!!


Men ja va kul det är när man är så sjukt obeskrivligt trött som jag är och behhöver tvätta, jag är inne på mina sista underkläder idag så det gick inte riktigt att strunta i tvätten. Mmmm va kul det var när jag efter en timme igen gick ner för att slänga tvätten på tork och ena maskinen, full med alla underkläder INTE satts igång. Jag trodde jag skulle börja grina! Och inte f*n orkar jag slänga det i tumlarn när de strax e klart, då måste jag ner igen så jag får helt enkelt hänga skiten på tork här hemma. JA VA KUL!!!!!!!!

Men min nyblivna 18-åring till lillebror var nyss här en sväng för första gången sen jag flytta så jag bjöd på kaffe och fick sällskap ner till tvättstugan. Nu ska jag ner och hämta blöta under och hänga hela badrummet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback