Blankt


Satt riktigt länge på stadsbiblioteket men jag gav upp. Läste halva häftet om Sociologi men nee. Det är en del obegripligt och ganska ointressant. Det går inge bra. Häftet jag försöker ta mig igenom nu är riktigt stort och det ska läsas inför nästa vecka då vi under 2 dagar ska vara i Eskilstuna för föreläsningar och seminarium om just detta så det är bara att kämpa på!!!!

Nu ska det dock storstädas, saneras, tok städas! Så fort jag får rumpan upp ur soffan vill säga ;)


Såhär blev då resultatet av besöket på salongen, Unik.
En av tjejerna som jobabde där skrattade gott åt mig när jag var så
nervös och berättade att piercing i tungan och tatueringar är ingenting,
men detta, det var jag livrädd för ;) Smällen när det gjordes, under ca 1 sekund.
Det gjorde ont. Men det var en sekund så vare över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback