Jeg var vel faen ikke dau!


Haft en riktigt fin dag i skolan.
Vi satt och mös med tända ljus och diskuterade det som diskuteras skulle.
Givande var det och vi gjordet bra! Ni är så fina min grupp <3

Har plaserat rumpan i soffan nu under filten med en kopp kaffe och film.
Har äntligen gett mig på den norska filmen Kill Buljo.
Det är en norsk typ parodi på Kill Bill och självaste Quentin him self hade visst sett trailern innan filmen kom och gladde sig gott till att se den ;) Har bara sett en liten del än så länge och ja, den är ganska så sjuk ;p Den är inspelad i NordNorge och jag har för mig att det är en del scener från  mitt Alta, haha precis när jag skrev det så vart är dom? Jo inne på puben i Alta som jag jobbade på, sjukt skojj! Och att höra nordnoskan hjälper ju inte min längtan dit!! Nu ska jag studera scenerna och se mer av Alta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback