Nobody Knows


Goder kvällen eller?
Jag är lite sådär små grinig efter att precis betalat alla räkningar... aldrig skojj!
Dessutom är jag tok hungrig men orkar inte börja laga mat. Jag vill se New Moon igen men om jag inte klär mig nu och går ensam på bio och ser den så blire inge med det. OCH jag skulle behöva tvätta håret så jag slipper gå upp tidigare i morgon för att göra den men jag orkar inte!!
Nu så vare färdig gnällt ;)

Annars står det bra till. Tror jag.
Hade redovisning i skolan i dag, totalt oförberedda och utan våra två pojkar i gruppen men vi var toppen!
Fick ny uppgift i dag som ska vara klar på onsdag. Lite kort om tid pluss att grabbarna är borta tills på mån. Stressad redan nu! Men vi får hoppas att vi får lite gjort i morgon i alla fall.

Annars är jag så tråkig att jag faktiskt inte har mer att komma med.
Ska bli några avsnitt av How I Met Your Mother och ett frsök till att få upp rumpan ur soffan för att laga mat.
Mina vänner, kan ni gissa vad??? Just det. Men denna gång faktiskt bara för att det är det enda jag har hemma just nu, måste storhandla!

För er som inte lyckas gissa vad det blir för mat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback