Så Var Det Kvällen.


Hej vänner!
Ni är många ser jag nu som läser.
Men vart e komentarerna??

Har precis placerat rumpan i soffan efter en lång kväll på jobbet. Var sådär lagom skojj!
När jag kom till skolan, nästan en timme sen i morse satt min fina grupp och bara mös. Martin bjöd på bullar och vi hade det bra! Nu ska vi sitta hemma och läsa i morgon och på fre. Jag kan inte sitta hemma och läsa. hmm, ska bara kolla facebook en snabbis, hmmm ska bara kolla klart den här roliga serien på TV, hmmm ska bara fixa lite med det där... så har hela dagen gått och aldeles för lite har blitt läst. Så i morgon tror jag att jag får placera mig på stadsbiblioteket. Planen just nu är att jag tom ska gå upp så pass tidigt att jag hinner med en power walk. Känns ganska självklart nu att jag ska göra det. Men jag vet hur absolut självklart det kommer kännas i morgon bitti att inte göra det. Nu ska det hur som bli lite mat, tv och säng!


I morgon kl halv 10 har jag och två vänner tid för att "pierca" örat.
Vi ska ta hål i det så kallade tragus och jag är en sån mes!!!!
Man borde väll kanske egentligen pierca men aj, aldrig. Det blir pistol!
Pierca tungan, det våga jag minnsan och skulle kunna göra det igen!
Tattuera mig gör jag gladeligen trots att jag mycket väl vet vilken smärta det kan ge.
Men detta. Ett hål, med pistol, i örat? Jag är skit rädd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback