Sliten tjej...


Det är galet hur slut jag är!
Har nog inte varit såhär trött på bra länge.
Dagen har spenderats i Eskilstuna Mälardalens Högskola med föreläsning och seminarium.
Var faktisktöver min förvantan (som itne alls var hög) riktigt bra! men att sitta från 9-16 i en stor aula och lyssna på föreläsning om Sociologi gör huvet ganska så segt. att jag var uppe kl 6 i morse har nog med saken att göra.
det var vår klass och 1:orna från Falun och Norrköping tror jag det var? Och under vårt seminarium fick jag i min grupp ett par fruktansvärt fina mörka ögon att drunkna i och då blev dagen genast lite lättare ;)
I morgon kör vi samma sak igen, Eskilstuna med föreläsning hela dagen, denna gång mer om Genus, etnicitet etc, blir nog bra!

Nu är tvätten i gång och jag ska försöka piggna till så jag klarar av att laga lite mat, ska hälla i mig den sista koppen kaffe nu så kanske det går bra. Kaffet ja, kokade det sista nu och orkar inte gå till Coop. Men Martin sa han skulle ha med sig kaffe i morgon bitti till bilfärden och jag hoppas och ber att han håller sitt ord för annars får jag inte i mig nå kaffe i morgon bitti och då kan det gå illa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback