Sociologi


Sociologi håller vi på med ja. Helt okej men inte sådär väldans intressant om jag ska va ärlig, men jag kämpar mig igenom. Har läst klart det mesta, har dock en ganska lång text kvar att ta mig igenom som jag borde starta med nu. Dock kokade jag det sista kaffet i morse och har bara för det ett galet kaffe sug just nu. Lat som jag är, och bekvämt som jag har det i soffan orkar jag verkligen inte dra mig ner till coop. Kaffe begäret tar dock säkert strax över och jag får dra mig ut...

Förutom skolan, som är helt obeskrivligt fantastisk, så är tillvaron just nu fruktansvärt tråkig. vet inte om det kan vara hösten som gör det? Är hur som fruktansvärt uttråkad om eftermiddagar och kvällar (då jag inte är i skolan) och alla andra är så upptagna med sitt. Så här sitter jag ensam. Usch. Kanske ska gå en runda på stan och ragga vänner som inte har något liv? Mina kära fina vänner har just det, ett liv, och då äre inte så bara att ses hur som hellst när som hellst. Studentlivet som singel och arbetslivet som icke singel går inte riktigt hand i hand.

Nu har jag fått ur mig lite gnäll och det ska itne bli mycket mer sånt ska jag lova! Det värsta som finns är att läsa bloggar där det ENDAST är ett jävla gnäll om allt och alla hela tiden. Vem orkar lixom?

I kväll blir det dock annat! Skräckis med några fina vänner. Precis vad jag behöver!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback