Sunday 1


God morgon!
att jag aldrig lär mig det här med tid.
Jag börjar jobba kl 10 i dag och ställde i går klockan på att gå upp halv 8. Tänkte jag då skulle hinna duscha, tvätta håret, äta frukost och få i mig kaffe. Eftersom håret tar lite tid med föning och allt som hör till så tänkte jag att då har jag god tid på mig. Jo. Nu har jag suttit redo och klar i snart en timme och det är fortfarande 30 min tills jag ska ge mig ut i kylan. Bra Linn!

I går körde jag 5 min med min ab-slider. AJ AJ AJ i magen i dag. Herre vad den tar! Hade tänkt köra i dag med men jag vet inte om magmusklerna kanske måste vila? Så hade ni skojj i går kväll med alla halloween fester? Själv satt jag hemma efter jobbet vid 22. Totalt slut. Fick i mig lite mat sedan vare rätt i säng och skojja inte om jag är tacksam nu på morgonen att jag INTE var ute i går!!! Så nu blire ett arbetspass, hem och städa/tvätta och laga god mat till kvällen. Söndag = mina favoritbröder, Sam och Dean Winchester. Supernatural.

Nu ska det röjjas lite smått här innan det är jobb dags.



Kommentarer
Postat av: sara..=)

hej gumman!!!! hoppas du får en bra dag på jobbet..=) vi hade det trevligt igår..men sakna dig såklart =( vi får ta och ses snart..=) puss puss

2009-11-01 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback