Up And Away


God morgon!
Fy fader va skönt det var att få sova ut lite i dag!
Gick upp vid 10 vilket var riktigt skönt efter 2 låååånga dagar i E-tuna med för tidiga mornar!
Slog på kaffet innan jag hoppade i duschen, var klar, klädde mig och skulle parkera rumpan i soffan med kaffe och frukost. Jo... häller upp i koppen och vad kommer? Vatten! Bra Linn, sätt på kannan utan kaffe, jätte bra!
Nu har jag iafl fått i mig en kopp!
I dag hänger klassen inne på fronter, skolans ja, hemsida? Där vi under dagen ska diskutera dagarna i e-tuna. Det är galet vilka kloka och fina människor jag har i klassen, fantastiskt!!

Nu ska det röjjas lite här innan det blir lunch och sedan jobb hela kvällen lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback