Deal?


Okej nu gör vi såhär.
Jag börjar blogga och ni komenterar? Okej?
Ska försöka skriva en rad eller två mer än en gång varanan månad ;)

Nu har jag "höstlov". Det är lov men vi har många gaaalet långa kapitell attt läsa i Utvecklingspsykologi så lite (läs mycket) plugg blire väll endå. Lov från jobbet har jag inte heller. Kär i kväll sen är det min jobbhelg. Vilket dom lagt jävligt dåligt för mig. De har förstört hela hela helgen. Jag kör till halv 10 fredag, lördag och börjar kl 10 på sändagen. Så ingen helg för mig när det e jobb helg!

I dag har jag satt igång ett omöjligt project. Spontan köpte tapeter i går som skall upp i sovrumet. Men det var en sjuuuk jävlig mönsterpassning så vi vågade oss inte på att starta så jag fick skamset fråga Daniel om hjälp igen. Hur som så började jag i dag att slipa lite, tänkte Daniel skulle behöva göra så lite som möjligt, men aj va träligt det var! har slipat halva rumet och resten får tas i morgon. Lite småhål som skall spacklas också men det kan ju inte va så svårt? Jaja. Nu ska jag läsa en sida eller två om utvecklignspsykologi innan jobbet.

Såhär ska det se ut i sovrumet;


Tänkte även i sann blogg anda köra dagens outfit;


Byxor;
Blåkläder
T-shirt; Nån gamal från Gina
Accessoar; Sandpapper lånat av mamma
Naglar; H&M, sophisticaded Susanna.

Sveriges nya modebloggerska!!!


Kommentarer
Postat av: Therese Thelin

Grymt snygga tapeter...när du spacklat klart ditt kan du ju koma te mig och spackla Jonnas rum...det ska bredspacklas!!!!!Jippi!!!!!Kram fick föresten ditt grattis mess men jag ha inte svara sen glömde jag bort det.... =(

2009-10-27 @ 18:32:13
Postat av: Linn

ja visst är dom fina :) haha aj då! men det är värt mödan när det e klart! Ni får komma in till stan nån dag så jag får se den lilla ängeln :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback