Friday 30


Fredag ja. Jobb helg.
I går kväll samlades vi ett gäng hos Lena, vi drog in på jobbet på vägen för att köpa med lite glögg, pepparkakor och julmust. När vi kommer innanför dörren hos Lena luktar det bak och julmusik är på i bakgrunden. Tidigt, jag vet men tusan så härligt!!! Så vi satt ett gäng tjejer, drack glögg, åt pepparkakor, kladdkaka, lussekatter och snackade en massa skit. Härligt!

I morse ringde klockan tidigt, jag hade tänkt ta en powerwalk men snoozade lite länge. Vaknar till av ett litet sms och tog mig i kragen och gick upp. En powerwalk till coop gjorde susen!! så nu ska jag läsa lite psykologi innan det blir dusch och middag. Kl 16 skall jag infinna mig på jobbet. yey... hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback