Thursday 29



God morgon
eller ja, inte riktigt morgon, har vart uppe en bra stund nu.
Måste påpeka att ni är dåliga med komentarerna. jag trodde vi hadde en deal??
Hur som. I går blev jag bjuden på middag och vin av min fina Ulla. Det var fruktansvärt trevligt!
Efter en god middag, massa skitsnack och fnitter begav vi oss, jag, Ullis, Frida och Jos till Ritz. De hade premiär för student onsdagar och ja.... medelåldern var väll 18 så jag trivdes inte! Härligt sällskap dock, men jag gick hem ganska så snart.

Svin hungrig
(i vanlig ordning efter krogen) så var jag fruktansvärt sugen på en kebabrulle. Toppen tänkte jag. Jo, enda tills jag märkte, eller snarare insåg, att det var onsdag och ingen pizza i närheten var öppen. Där kom nästan tårarna!! Så jag satte rumpan på cykeln och begav mig till max! Höll på att förfrysa men det vare värt när jag kom hem!

I dag mår jag som jag förtjänar och ligger nerbäddad under filten i soffan och tänker så ligga hela dagen. (jag blir gråtfärdig av tanken på att jag måste ut och handla mat nån gång). Försöker även läsa lite psykologi men det är tungt av någon konstig anledning i dag.... hmm...

Kaffe & Utvecklingspsykologi.




Kommentarer
Postat av: Martin

hahahaha



Ja men vad gulligt



Gulli gull så sött!

2009-11-04 @ 16:33:18
Postat av: Linn

Haha JA och jag bevisade väll i dag hur duktigt jag läst?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback