And Once Again


Ännu en gång sitter jag här och äntligen har suget att skriva
men så hinns det inte. Ska till jobbet och insåg precis att om Sara ska hämta mig med bil efter jobbet så kan jag inte ta cykeln (no way att mitt rosa hjärta får stå där över natten) vilket betyder att det tar lite extra tid att komma till jobbet, vilket betyder att jag måste packa som en galning nu och bege mig om en stund. Sara kommer och hämtar mig efter jobbet för att vi ska dra med vår 25:åriga Ulla på en surprise. Skriver inget här och nu då risken finns att hon läser men bra blir det! Kan hände det kommer en bild eller två under dagen. Men nu ska jag återgå till packningen. Det blir en tung väska att bära till jobbet.

Kaffet är det enda bra just nu!

WeHjärtarIt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback