If You Play, You Play For Keeps


Ni vill inte ens veta hur jag mår denna morgon.
Självförvållat men värt det!
Efter några timmars jobb på förmiddagen i går så blev jag hämtad av tjejerna, vi hade knidnappat Ullis som skulle få sin 25 års present. Med ögonbindel satt hon i bilen och var nyfiken ;) Turen till till gustavsvik och relaxen. Där var det lika bra som alltid. Det är nånting man borde göra varje helg. Herre. Badrock, god dryck, härliga bartenders, fint sällskap, men det bästa är endå äventyrsbadet. 10 år igen. underbart.

Efter några väl spenderade timmar där så begav vi oss utvilade och möra hem till Maria dit Memmelie kom med mat. Wokade nudlar med kyckling och grönsaker. Kanske det godaste jag ätit på länge. När sminket sedan skulle på kom chocken, ingen sminkväska. Jag ringde till jobebt för att höra om den var kvar där. Nej. Gustavsik hade stängt så dit kunde jag inte ringa. Allt mitt smink ligger i den. Allt. Men denna morgon startade toppen (trots måendet) med strålande sol och ett samtal till g-vik där de hittat min sminkväska i omklädningsrummet. Så fort jag känner mig  bättre så blir det en promenad dit i solen. Men först ska det kureras, lite mer kaffe och en dusch.





Kommentarer
Postat av: Sara

Tur att den var kvar så du slapp köpa nytt smink..=)

ha en underbar dag..=)

2010-04-11 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback