AJ AJ AJ!


Hör och häpna och tro på det; Linn har börjat träna!
Och tack vare att jag har Pontus med mig som kommer det dessutom fortsätta! :)
Men i dag är jag slut som artist.
Tränade måndag och tisdag (Linn har aldrig tränat någonsin) och i dag har kroppen ont. Ont.
Måndag körde vi triceps, mage och rumpa. I går blev det vader, lår och bröst.
Det är helt underbart att jag ska sätta mig i kassan i kväll och ha sjukt ont i båda armar. Underbart!
Men så värt d!! Nu jobbar jag i kväll och likaså i morgon så min lilla kropp får en paus. Men på fredag är vi på´t igen!
Dock är jag lite sugen på att köra en timme på löpbandet då och inte så mycket styrka. Får se vad kroppen tål!

Nu bär det hur som strax av till skolan, jobba hårt så vi kanske blir klara med arbetet så vi får ledigt på fredag, hade inte vart så dumt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback