But you don't really care for music, do you? Well it goes like this the fourth, the fifth the minor fall and the major lift

Så vare kvällen! (Ja men nästan iafl)

Nyår? Toppen!
Vi tog våra slitna huvuden (som fortfarande var slitna efter nyår),
jag och Ullis och begav oss på fest i lördags.
Massa mys i några timmar hemma hos Ulla för att sedan dra till
den absolut bästa förfest någonsin, tack Sussi!!!
Hur mycket folk som hellst, musik vetande folk, gitarr och allsång.
Hallelujah!! ;)
Jag hade kunnat sitta där, sjungit, lyssnat och njutit flera dagar.

I dag gick jag hem till mamma och fick med mig julskinka hem, YES!
Sedan tog vi en tripp på stan vilket resulterade att min redan tunna plånbok
blev ännu tunnare.. men men. Jag intalar mig själv att det var värt det....
Nu var hon precis här för att låna min Heroes DVD box och lämnade lite
nybakat bröd, något så fruktansvärt gott.
Så nu blire duchen och sedan tänkte jag bädda ner mig i soffan med nybakat bröd och en
kopp Te som kvälls. Tragist att sitta här ensam dock... Så du vär välkommen över.
Vem du än är, var du än är...
(Kent - Sverige)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback