I Never Learn


Dum dum dum!
En bekant fyllde 25 i går och jag var som vanligt
ensam och utråkad och tänkte att det är klart jag ska träffa folk och ta en öl.
Trevligt som tusan men jag lider i dag!
Träffade av en slump min bror inne på Pitchers vilket var fruktansvärt skojj!
Drog med honnom och hans vän hem (de vägrade låta mig gå hem ensam)
Och satan i gatan va svinigt kallt det var!!! Jag försökte tvinga grabbarna att sova
kvar men André påminde mig om att det faktiskt finns taxi så de slapp gå hela vägen hem.
Okej då.

Nu sitter jag med kaffet och försöker bli människa! ar dubbelbokat mig i dag.
Lunch med Veronica och Ulla blev bestämt i helgen.
Sedan bokade jag visst lunch med Sara och Maria med...
Men det löser sig, vi får väll luncha hela högen.
Efter det tänkte jag traska hem till mamma och inta soffläge innan jag ska
traska till jobbet som börjar kl 18.
Kul att dom förstör en hel dag för mig genom att komma in 18-21.
Pointless.
Jaja nu ska jag få på mig ansiktet så jag ser någorlunda anständig ut på stan :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback