Lazy Days


I dag sov jag länge.
Eller ja, 9 tycker jag var länge.
Känns som jag inte haft en enda minut för mig själv och bara
få slappna av sedan i fredags och i går tog det ut sin rätt.
Var så slutkörd i kropp och psyke i går, min fina grupp i
skolan blev lite oroliga och undrade vad jag fått i mig då jag under
eftermiddagen fick något av ett psyk bryt. Men ack så kul d hade ;)

Men i dag är det ledigt. Från skola och jobb.
TACK
Om en timme ska jag möta Pontus för en timme på löpbandet, skönt.
Efter det blire en duch, kanske lite bastu och förhoppningsvis shopping!!!
Pratade precis med mamma och semesterplanerna börjar ta form....

Nej, nu blir det en till kopp kaffe innan jag beger mig till gymet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback