Learning Something New


Måndag ja...
Jag gillar inte riktigt måndagar, inte alls, men vad gör man?
I dag ska vi sätta oss ett gäng på stadsbiblioteket för att läsa lite Etik.
Kan bli spännande! Men jag hade hellst fortsatt med motivationen.

Har ni haft en fin helg? Min var toppen!
Bio mys i Fredags, Avatar, Jag Martin, Tresor och Pontus möttes upp på bion vid 8.
Martin har ju landat ett extrajobb på SF så han hade en tävling med oss om vem som
skulle få vara hans "medtagare", han får ta med sig en person som går för halva priset.
Så klart att jag vann!
När vi köpt biljetterna traskade vi ner till Pitchers och tog en öl för att fördriva tiden.
Härliga underbara grabbar!!! Lördagen bköds på kvällsmys hemma hos mig med Maria.
Planen var utgång men det blev ganska så sent innan vi kom oss hemifrån så det blev en sväng
på O´learys. Men aj så trevligt, min Memmelie kom ju och förgylde hela kvällen!

Och nu var det som sagt måndag ja....
Ska träffa fina flickor i kväll, Sara och Johanna, för att laga lite middag och
Johanna tyckte jag pratade om nån efterätt?? ;) Kan inte bli annat än bra!
Så nu ska jag dricka upp kaffet och bege mig ut i kylan!


vid det här laget borde ni märkt vilken TV nörd jag är?
Nu har Medium börjar med nya avsnitt!!!! Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback