Music All Night Long


God morgon kan jag inte säga då den inte är så god
(är väll inte riktigt moorgon längre heller??)
Men jag klagar inte, det är självförvållat och värt det :)
I går kväll fick jag min Memmelie hem till mig, efter massa dricka och massa
babblande tog vi taxin till O´learys där Ulla mötte upp och vi hade en
fruktansvärt trevlig natt som avslutades på Burger King ;)

I dag är det jobb som står på schemat, inte så nöjd med det.
Tror det kallas ångest? vill inte vill inte vill inte.....
Efter jobbet blir det lite fotboll. Aif (??) cupen, lite av en tradition men jag
slutar inte fören halv 10 så jag kommer ganska så sent, men det håller ju på in till
natten så det gör nog inte så mycket, jag är ju heller inte spec intresserad av bollen ;)

En till kopp kaffe på detta så blir det lunch innan jag ska bege mig ut.
Have a nice one!

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback